Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Priorytetową sprawą każdego biznesu jest łączność, komunikacja i wymiana informacji, dlatego centrala telefoniczna w małej lub dużej firmie jest idealnym rozwiązaniem rozwiązaniem, ponieważ steruje ruchem telefonicznym i usprawnia pracę biura - zapewnia kontakt zarówno z pracownikami w firmie, jak i klientami.

Zalety central telefonicznych:

  • klient dzwoniący do firmy usłyszy miłe powitanie lub zostaje automatycznie przekierowany do działu, z którym chce się połączyć
  • w przypadku gdy firma jest już zamknięta, klient może zostawić wiadomość
  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • usprawnienie działu obsługi klienta - klient trafia od razu do odpowiedniego działu, co pozwala odciążyć sekretariat

Możliwości centrali:

  • darmowe rozmowy z oddziałami
  • informacja, gdzie dzwonią pracownicy
  • możliwość nagrywania rozmów
  • sprawnie działające Call Center

Nasza firma współpracuje z dostawcami sprzętu o wysokich parametrach technicznych.

Zamów wycenę
>

Wyślij zapytanie o wycenę lub zadzwoń do NAS!

+48 608 447 001

Twoja wiadomość została wysłana.

Twoja wiadomość nie została wysłana. Błąd